2 Şubat 2016 Salı

Clinique Beyond Perfecting fondoten

Herkese selamlar ,
Geçmiş hafta yazmış olduğum yaziyi umarım ki begenmissinizdir , bu hafta yeni bir yazi ile karsinizdayim. Bu hafta gecen haftaki kadar heyecanlı değilim güzel geribildirimler alarak çok mutlu oldum inanın :) yine de biraz geriliyor çok ciddiye alıyorum her bilgisayarın ya da telefonun başına bunlar için gectigimde , itiraf etmek gerekirse :) yine cenem düştü biraz kabul , konuya geleyim :) bugun sizlere merak ettiğiniz , clinique in en son çıkardığı fondoten hakkında bilgi verecegim.


Clinique bu fondoten ile hem concealer hem fondoten vaad ediyor bize , ikisi bir arada dediği olay bu. Yoğun bir fondoten isteyen , izleri akneleri vb olanlar için çok uygun . üstelik bu fondoten in yapısı pudrali olduğu için üzerine pudra geçmeye gerek yok . kalıcılık konusunda 10 üzerinden 10 aldı benden . temizlemezseniz iki gün bile kalır bu fondoten öyle diyeyim size anlayin siz :) yapısı pudrali olduğu için asla ve kat'a parlama yapmıyor yuzunuzde . ayrıca mat bitisli bir fondoten . kısacası parasını son kuruşuna dek hakeden bir fondoten , tabi sizin ihtiyaçlarınız da bunlara yönelik ise. Ben seviyorum bu fondoteni , kullandiklarimdan en iyilerinden diyebilirim ancak dezavantajları da var yok değil sırayla bakalım bunlara simdi

Boyle bir aparatı var fondoteni almak için, ben bir sorun yasamadim ancak hijyen takıntısı olanlar bunu begenmeyebilir ama zaten fırçayla uygulamaya müsait bir urun bu bence :)


Size ürünün yoğun bir yapısı olduğundan bahsetmistim , görmeniz için bu fotoğrafı koydum evet epey yoğun kremsi bir yapısı var gün sonuna doğru bazen çizgi çizgi olabiliyor o yüzden , ben bazen cc ile karıştırıp kullanıyorum . boyle olunca epey de bereketli oluyor urun tabi . zaten üründen iki damla yetiyor yuzunuzde çok problem yoksa .


Bu gördüğünüz benim regl donemi klasigim :) özellikle bu donemde çektim fotoğrafları çünkü fondotenin gerçekten başarılı olduğunu net görün diye. Öyle çok da surmedim iki damla sadece


Burada yüzünde sadece ince bir tabaka bu fondotenden var , gerçekten basarili değil mi :)  yaklaşık iki aydır da kullanıyorum ben bu fondoteni ve sivilce yapmadı cildim kusmadi , cildimi yaglandirmadi aksine biraz kurutucu bir yapısı var . bu yüzdendir ki bu fondotenin karma ve yağlı ciltler için uygun olduğunu düşünüyorum . benim cildin karma , yanaklarim kuru bir ara nemlendiricisiz kullandigimda pul pul oldu çok hafif yanaklarim. Ama yağlı ciltler tapabilir bu ürüne , hic parlama da yapmıyor çünkü. Bunların dışında mat bitiş sevmyeneler de begenmeyebilir çünkü epey mat bir görünümü var , ben de bu yüzden cc ile karistiriyorum bazen.


Ben epey mutluyum bununla ama bahsettiğim negatif yonlerini dikkate alin alacaksaniz eğer ,sorularınızı yorum olarak atabilirsiniz :) fiyatıni hakediyor bence ama kuru ciltliler dikkat diyor , opucuklerimi yolluyorum size , sevgiyle kalın :))




1 yorum: