27 Ocak 2016 Çarşamba

RL de Young (Rival de Loop) Far Bazı

Herkese kocaman bir merhaba :) 
öncelikle bu ilk postum olduğu için oldukça heyecanlıyım. hem bloğumu hem de instagram hesabımı açarkenki amacım çok büyük kitlelere ulaşıp adımı duyurmaktan öte kendi küçük dünyamı sizlerle paylaşmak sadece , umarım seversiniz benim dünyamı :)

ilk postum deneme tahtası , küçük bir şeyler yapmanın daha doğru olacağını düşündüm bu yüzden.Ama ben ilerlettikçe işinize yarayacak makyaj görsellerinden modanın engin dünyasından stil kesitleriyle karşınızda olmayı planlıyorum eğer sevgili sizlerin de hoşuna giderse tabi .. konu yazmak olursa ben epey yazarım bu yüzden kendimi susturup konuya gelsem sanırım sizi daha az sıkmış olacağım :) 

Son yıllarda Watsons,Gratis,Rossmann gibi yabancı marketlerin Türkiye pazarına girmesiyle biz kozmetikseverler de yeni markalarla, yeni ürünlerle tanıştık ve hala da tanışmaya devam ediyoruz. içlerinden Rossmann en yenisi doğal olarak keşfedilmeye en açık olanı bu yüzden oraya sık sık gidip bakınmayı seviyorum açıkçası. geçenlerde gittiğimde RL de Young markasının far bazıyla karşılaştım. Kendisini daha önce görmedim de sosyal medyada duymadım da. Fiyatı da 10 Tl idi. bu yüzden merakla denedim .


böyle küçücük bir kavanozla karşılıyor bizi.

bunu açtığımda ise rengi biraz koyu mu acaba dedirtti bana 


bir de dokununca cıvık cıvık kremsi geldi elime dokusu. tam pişman olacaktım kiiii 


elime sürdüm ve bu cok hafif pırıltılı , aydınlık görüntüyü görünce şok oldum. merak edip hemen makyaj yapıp denemek istedim. Gözkapağıma sürdüğümde yine o hafif kaygan kremsi doku , haydi hayırlısı diyerek beklemeye başladım ve bir dk ya her şey kayboldu , gözkapağım harika bir pürüzsüzlükte , sıfır kayganlıkta oldu . dondu kaldı resmen. sonradan düşününce düştü jeton demek ki farı sürünce kendine hapsediyor sonra donup kalıyor diye. Ertesi gün makyajımda bunu kullandım sabah 7de yaptığım makyajımda akşam saat 9 oldu ve ne farım birikmişti ne de kalemim-eyeliner ım bulaşmıştı.üstelik farın rengini de güzel belli ediyor.Fırçayla da parmak ucunuzla da uygulanabilir. ben bu tarz ürünleri parmağımla uygulamayı seviyorum çünkü ısıyla birlikte ciltle daha iyi bütünleşiyor. Kapatıcılığı cok yüksek değil , ama renk eşitliyor doğal duran hafif bir aydınlık veriyor gözkapağınıza. farınızı da eyeliner ınızıda  güzelce sabitliyor. kısacası fiyat kalite performans oranına 5 üzerinden 5 tam puan verdim ben. eğer baz ihtiyacınız varsa koşun alın derim :)  

                                             Kocaman sevgiler , mutlu kalın 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder