26 Şubat 2016 Cuma

Flormar Always In Shape Highlighter

Herkese  merhaba !
Bazılarımız mat bir makyaj sevse de son yıllarda ışıltılı makyajlar , highlighting uygulamaları epey moda oldu. Dolayısıyla birçok kozmetik markası da yeni ürünler çıkarmaya başladı . Eskiden Benefit , Nars gibi markalarda bulunan highlighterlar artık uygun fiyatlı bir çok markada da mevcut. tabi performansları da ona göre bazıları için ne yazık ki dediğimiz. Ben de uzunca bir süre uygun fiyatlı highlighter aradım. önceden Benefit High Beam kullanmış ve cok memnun kalmıştım o yüzden Pastel markası Moon Light ı çıkarınca bir heves gidip almış ama pek memnun kalmamıştım. bir de tesadüfen gördüğüm Flormar 'ın Always in Shape ini deneyeyim dedim indirimde 10 tl ye denk gelince. Moon light a göre daha iyi bir ürün olduğunu söyleyeybilirim sizlere. cok şahane değil ancak fiyat kalite performans oranına bakarsak gayet iyi diyebilirim.



Kutusu gayet cezbedici süet siyah detayları bulunmakta.



Bendeki pembe beyazı. bir de altın sarısı rengi var. pembe göründüğüne bakmayın sürünce kesinlikle pembe durmuyor.Küçük bir kavanozda kendisi , iyi kapatılması gerekiyor aksi halde kurumaya müsait ve jelimsi bir yapısı var. Alırken fırçayla uygulanması gerektiğini söylemişlerdi bana. hem fırçayla hem de parmak uçlarımla denediğimde parmak uçlarımla kesinlikle daha iyi bir sonuç aldığımı söyleyebilirim.



Bu da yüzümde duruşu , makyajım yarım yamalak daha tamamlamadan çekmiştim kusura bakmayın :)) Elmacık kemiklerim üzerine uyguladım bu fotoğrafta. gördüğünüz gibi hafif aydınlık bir görüntü veriyor. simli gibi bir yapısı yok zaten cok hafif sedefli bu yüzden gayet ideal duruyor.Ben cok beyaz olduğum için bu tarz ürünlerde istediğim görüntüyü elde edemiyorum bazen eğer benden daha koyuysanız çok daha iyi duracaktır sizde. Kalıcılığına gelirsek fena değil 4-5 saat rahatlıkla kalıyor . Herhangi bir cilt problemi de yaratmadı bende cildim cok hassas olmasına rağmen.
Kısacası şans verilmeye değer bir ürün bence hele bir de indirimde kaparsanız tadından yenmez :) Güzellikle kalın , bir dahaki postumda görüşmek dileğiyle , sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder